CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

“Construieste-ti planul, anunta scopul tau, executa planul, inchide vanzarea ”  

Michael Dooley - consultant international PWC

Scrie-ne si solicita un training de vanzari pentru echipa ta: office@theconsultants.ro

Maketingul este tot ceea ce facem pentru a gasi Clientii Potentiali si a le trezi interesul. Procesul Vanzarii este tot ceea ce facem ca sa “declansam Decizia de Cumparare” si sa incheiem tranzactia.

Vanzarea inseamna interactiune intre oameni: de la intalnirea din Magazin sau de la sediul Clientului, la Telefoanele “cold calls” si la actiunile de Networking. In majoritatea acestor situatii, Vanzarea se incheie dupa mai multe intalniri, uneori cu persoane diferite; pe parcursul acestor intalniri se dezvolta Cunoasterea si Interesul si se creeaza o Relatie de Incredere. In retail (magazin, sucursala, showroom), predomina vanzarile incheiate in timpul unei singure intalniri.

Orice afacere, oricat de complexa ca structura, depinde intotdeauna, in cel mai mare grad, de eficacitatea echipei care convinge clientii sa cumpere produsul sau serviciul oferit de companie.

O companie cu expertiza tehnica de top, detinand cea mai inalta tehnologie, care ofea cele mai bune si inovative servicii si produse, nu va prospera totusi, in lipsa unei activitati de Vazare ce da rezultate.

O echipa de Vanzari puternica, implicata si bine antrenata asigura reusita unei afaceri. De aceea, pregatirea profesionala si mentala a Echipei de Vanzari, cu diverse unelte, este crucial. Datorita schimabarilor rapide din piata in ultimii ani si a inaspririi concurentei, activitatea de perfectionare a oamenilor din vanzari ar trebui sa fie continua, pentru a le asigura succesul.

Trainingul de Vanzari este un domeniu in continua evolutie, urmand schimbarile multiple si rapide ale pietei. Este important ca Trainingul de Vanzari sa fie bine si la timp adaptat noilor nevoi rezultate din realitatea de afaceri.

Ce fac programele de training de vanzari ne-adaptate:

  • Se concentreaza prea mult pe ce trebuie sa faca si sa spuna vanzatorul, si foarte putin sau deloc pe ce doreste, intelege si decide cumparatorul
  • Se concentreaza pe atitudine (pozitiva!), si dau mai putina importanta pe intelegerea situatiilor si procesului
  • Predau scenariii si dialoguri de vanzare ca si “retete magice”, uitand ca situatiile de vanzare sunt extreme de diverse, la fel si necesitatile, personalitatea, asteptarile si stilul cumparatorilor.

Programele bune de Training de Vanzari promoveaza:

-intelegerea: cum lucreaza sistemul, astfel incat sa actionez in consonanta cu realitatea, modeland uneltele folosite in mod eficace, in situatiile de vanzare

-invatarea in raport cu capacitatea actuala a participantior: trainerul observa nivelul de unde pleaca participantii in demersul de invatare si stabileste marimea “pasului in sus” astfel incat competentele si abilitatile sa fie perfect asimilabile de catre vanzatori

-adaptarea: participantii invata cum sa se adapteze clientilor diferiti si situatiilor diferite. Nu poti achimba modul de cumparare al clientilor ca sa se potriveasca unui stil de vanzare invatat de oamenii din vanzari.

Dincolo de toate astea, un Training de Vanzari bun are grija ca participantii sa invete cum se aplica noile cunostinte, prin multe studii de caz si exercitii, care faciliteaza invatarea intr-un mediu prietenos.

Stiinta Vanzarii a evoluat mult in ultimii zece ani, datorita schimbarilor majore in mediul economic si a gandirii si comportamentului clientilor. Abordarile de tip clasic au devenit ineficace. Vanzarea a evouluat spre Descoperire si Consultativ.

Avem experti cu peste 15 ani in Vanzari si cu Know-how Actualizat permanent, in teorie si in practica de zi cu zi. Resursele noastre in Formare de Vanzari acopera Vanzari catre Consumator, Vanzari Business to Business, Vanzare catre Re-selleri si Retail, Negociere, Vanzare catre Key Accounts.

TOP