CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

“Am trei lucruri de facut: sa aleg oamenii potriviti, sa aloc bugetele necesare si sa transmit ideile de la o divizie la alta cu viteza luminii.”  

Jack Welch

Solicita un training de Management, pentru competentele specifice activitatii voastre: office@theconsultants.ro

Managementul  este Organizarea si Coordonarea activitatilor pentru Atingerea Obiectivelor de Afaceri.

Un Manager controleaza toate resursele organizatiei si pe fiecare dintre ele in parte. El tine Directia definita de Misiunea, Viziunea si Obiectivele Organizatiei. Are Sarcini pe Termen scurt si Lung, raspunde de indeplinirea lor.

Un manager “poarta multe palarii”: planifica operatiunile si functionalitatile, organizeaza sarcinile si le deleaga in echipa conform cu competentele, da directie si indrumare; monitorizeaza and evalueaza, si indeplineste multe alte sarcini pe care si le asuma.

Managerul este Axul Central al Operatiunilor, de aceea modul in care el presteaza are o Influenta Determinanta asupra Rezultatului obtinut de Organizatie.

Un manager Competent si bine Antrenat pentru multiple sarcini, aduce o valoare imensa Echipei.

Dezvoltarea managerilor ca Leaderi este de importanta cruciala, in special pe masura ce dimensiunea echipei conduse de ei creste.

Un lider aduce viziune, inspiratie, schimbare si accepta provocari; pentru a mentine in focus mereu si obiectivele de afaceri, toate acestea trebuie sustinute de o implementare reusita a programelor strategice. Responsabilitatea managerilor este aceea de a se asigura ca lucrurile sunt facute corect.                  De aceea, este nevoie de un set de competente care include planificare, organizare, delegarea sarcinilor, comunicare eficienta si motivarea echipei.

Scopul unui Training de Manangement este acela de a creste Productivitatea echipelor prin motivarea si educarea managerilor. Pe masura ce increderea managerilor creste, acestia vor putea sa aplice eficient strategiile companiei, pot mitiga conflictele interne si pot fi traineri pentru membrii echipelor lor..

Fie ca un astfel de program este introdus dupa fiecare promovare a unui nou manager, sau este un proces continuu, un training de management le ofera angajatilor cunostintele si competentele necesare pentru a conduce mai eficient echipele pe care le coordoneaza. Beneficiile unei astfel de investitii in oamenii din companie vor fi resimtite atat la nivel personal,cat si la nivelul echipelor:

O comunicare mai buna – aceasta este una dintre cele mai importante caracteristici ale unui manager bun; indiferent daca mesajul este transmis echipei sau clientilor, acesta trebuie sa fie formulat si livrat clar. Mai mult, managerii care comunica eficient vor avea echipe care vor face acelasi lucru.

Cresterea productivitatii – managerii care detin cunostintele si abilitatile de care au nevoie pentru a face fata cu succes rolului lor sunt angajati mult mai productivi si mai eficienti, petrec mai putin timp incercand sa gaseasca solutii la probleme pe care nu stiu sa le rezolve, muncesc mai mult si pot seta obiective realiste pentru ei si echipele pe care le coordoneaza.

Moral ridicat – de cele mai multe ori, membrii unei echipe isi pot da repede seama daca managerul lor are probleme si nu face fata situatiei, moment in care moralul si implicarea echipei scad. Pe de alta parte, un lider increzator, eficient , fericit cu munca sa si organizat, va insufla aceste caracteristici si membrilor echipei sale.

Reducerea pierderilor – un manager care simte ca nu poate face fata situatiei in care se afla, decide adesea sa paraseasca organizatia, fiind totodata mai predispus la a pierde resurse financiare importante pentru companie.

A investi in abilitatile de Management inseamna a investi in Profitul Companiei. Un manager eficient are success, se simte valorizat si isi doreste sa ramana in companie.

Care sunt planurile voastre, privind competentele de Management?

TOP