CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

„Dacă nu poţi măsura ceva, nu-l poţi înţelege, Dacă nu-l poţi înţelege, nu-l poţi controla, Dacă nu-l poţi controla, nu-l poţi îmbunătăţi.”  

H.J. Harrington - leader global al Initiativelor pentru Performanta

Performanta actuala

Cultura Organizationala poate fi inteleasa  ca fiind “o programare mentala colectiva care deosebeste membrii unei organizatii de membrii unei alte organizatii ”.  

Promovand valori pozitive pentru organizatie si comportamente benefice, cultura organizationala poate deveni un adevarat Catalizator al Performantei in companie.

Atunci cand o companie produce sub potentialul ei, intotdeauna deficienta de performanta isi are originea in deteriorarea unor elemente de cultura organizationala, cel mai adesea de la incalcarea sau ignorarea unor valori ale organizatiei, la nivelul unui grup sau al unor indivizi din grup. Acest lucru e periculos, deoarece decaderea valorilor e greu de observat si pus in evidenta; cel mai adesea, companiile cred ca au “probleme de comunicare”, “probleme de managementul timpului” sau ca “s-a facut o eroare strategica” si trimit angajatii la training pe aceste teme.

Situatia de obicei nu se schimba, iar performanta continua sa scada si oamenii sa fie tot mai demotivati.

De mai multi ani, theCONSULTANTS a experimentat cu succes unele dintre cele mai precise unelte de evaluare a culturii organizatiei si in functie de situatia specifica va recomanda mixul potrivit.

Veti afla cu precizie de unde vin problemele sau care sunt oportunitatile.

Va sprijinim cu un audit organizational complet, analizand elemente cheie pentru schimbarea organizationala.

Scrie-ne acum pentru a afla mai multe despre cum va sprijinim in aceste programe: office@theconsultants.ro

 

Orice se intampla intr-o afacere de succes trebuie sa aiba ca scop final Clientul.
Aceasta include: mecanismele puse in functiune, actiunile din “back-office” (strategice, administrative, logistice, etc.) si actiunile de la Interfata cu Clientul.

Cel mai puternic impact asupra Alegerii de a Cumpara il are ceea ce Clientul Experimenteaza Direct: intalnirea cu Oamenii companiei, interactiunea cu Birourile de Relatii cu Publicul, cu Magazinele, Punctele de Desfacere si Website-urile.

Structurile de Conducere ale unei Companii stiu si definesc cum trebuie sa arate si sa functioneze Punctele de Contact cu Clientii, cum sa actioneze si sa se comporte Angajatii din Interfata directa.

Prinsi in activitatea de Conducere, ce nu stiu Managerii unei companii?
Cum stau lucrurile in realitatea de zi cu zi: cat sunt de ingrijite si functionale locatiile si site-urile, in cat timp si in ce stare ajung coletele, ce fac angajatii pentru clienti si cum actioneaza.

Pentru a afla toate acestea, managerii profesionisti apeleaza astazi la o sursa de informare de nelipsit, care e bines a fie “consultata” fara intrerupere: mystery shopping (cumparaturile sub acoperire).

In lipsa informatiilor obtinute prin aceste doua surse, perspectiva reala a Conducerii asupra Activitatii Angajatilor este limitata si riscul de a iesi din atentia clientilor este mare.

Grupul theCONSULTANTS va sprijina cu evaluari tip Mystery Shopping prin firma specializata SHOPPERS.

Click pe sigla si cere sa afli ce experimenteaza clientii vostri: 

Clientul este cel care decide succesul oricarei Afaceri.
El cumpara produsele si serviciile noastre, luand decizia cel mai adesea in functie de Calitate, Pret, Prezentare si Usurinta de a le gasi si utiliza. 

Un puternic impact asupra Alegerii de a Cumpara il are ceea ce Clientul Experimenteaza Direct: Cautarea, Identificarea, Procesul de Achizitie si Utilizarea Produselor si Serviciilor.

Structurile de Conducere ale unei Companii gandesc si pun in functiune Strategia de Marketing, astfel incat oferta ajunga in calea clientilor si sa fie atractiva.

Pentru a avea succes in activitatea Strategica, ce au nevoie sa stie Managerii unei companii?
Ce cred clientii despre produsele si serviciile oferite, in ce masura le apreciaza si le recomanda, ce intentii au de a ramane clientii companiei in viitor.

Pentru a afla toate acestea, managerii profesionisti apeleaza astazi la doua surse de informare absolut necesare, care trebuie “consultate” fara intrerupere: feedback-ul structurat (cercetare de piata clasica) si feedback-ul nestructurat (metode moderne) din partea clientilor.

In lipsa informatiilor obtinute prin aceste doua surse, perspectiva reala a Conducerii asupra Afacerii este obturata si riscul de a iesi din piata este imens.

Grupul theCONSULTANTS va ofera serviciile necesare pentru obtinerea acestor tipuri de date: Cercetare de Piata clasica prin firma specializata SHOPPERS si Feedback Instant de la Clienti pe suport digital prin firma specializata MyVoice.

Da click pe sigle si cere sa afli ce gandesc clientii vostri: 

Potential de a performa

Putem considera că avem aptitudini pentru un domeniu dacă reuşim să ne însuşim cu uşurinţă cunoştinţele şi să ne formăm repede deprinderile specifice, dacă putem să ne implicăm în activitatea respectivă un timp mai îndelungat, fără să acumulam stres.

Suntem competenti intr-o profesie sau intr-un rol de responsabilitate atunci cand putem decide repede si sigur ce date sa luam in considerare, putem analiza rapid datele, gasim usor o solutie productiva si executam usor actiunile necesare.

Masuratorile sunt foarte utile in Recrutare, Planificare de Cariera si Schimbare in Organizatie.

Pentru a va sprijini in aceste situatii si in altele specifice companiei voastre, dispunem de un Sistem de Evaluare Multidisciplinar pentru analiza a aptitudinilor si competentelor de Management, Vanzari, Customer Service si Financiar.

Puteti astfel obtine informatiile critice pentru a asigura Indeplinirea cu Succes a Misiunii fiecarui Rol Organizational.

Uneori acelasi rol organizational standard poate avea Functionalitati Diferite in functie de Specificul Activitatii voastre. In aceste cazuri,  suntem pregatiti sa va spijinim prin organizarea unui Centru de Evaluare si Analiza pentru competente si aptitudini specifice. Rezultatele obtinute astfel vor fi baza pentru construirea unui Sistem de Evaluare Propriu al organizatiei voastre.

Solutiile Personalizate pot aduce in orice situtatie un plus de valoare Evaluarilor Standard.

Scrie-ne ca sa afli cu ce mijloace te sprijinim in evaluarile de aptitudini si competente :  office@theconsultants.ro

 

Studiile au dovedit ca indivizi, cu aceleasi abilitati si experienta similara, performeaza diferit in acelasi context. Cum asa? Mecanismele Emotionale opereaza mult mai rapid decat cele rationale, si astfel ratiunea devine “secundul” emotiei in modelarea gandurilor noastre. De multe ori gandim ceea ce simtim si nu ceea ce exista de fapt.

Pentru ce avem nevoie sa masuram Inteligenta Emotionala?

In practica profesionala, tendinta actuala de a raspunde Nevoilor Multiple de Dezvoltare la nivelul Capitalului Uman, fac din Inteligenta Emotionala o competenta cheie in Predictia Performantei.

Beneficiile folosirii Instrumentelor de Masurare a Inteligenta Emotionale in Organizatii sunt evidente in Diminuarea si Gestionarea Eficienta a conflictelor, Functionarea Optima intra si inter-Departamentala, prin construirea unui Mod de Relationare Sanatos intre angajati.

In ultimii 15 ani, lucrand cu zeci de companii, am pus la punct un proces rapid si precis de Sondare si Transformare la Nivel Emotional. Dispunem de un Set de Unelte Eficace, usor de folosit la scara larga (online). Concluziile, Recomandarile si Solutiile pe care vi le oferim pe baza datelor obtinute vor avea un Impact Pozitiv imediat si major in evolutia “Atmosferei Emotionale” a Organizatiei voastre.

Pregatim Schimbarea alaturi de voi si facem ca ceea ce exista sa genereze Emotie Productiva in Organizatie prin:
  • Masurarea si Cunoasterea Intelegentei Emotionale a Echipei
  • Solutii pentru Cresterea EQ si implicit a Performantei

Scrie-ne ca sa afli despre uneltele si solutiile noastre vizand Inteligenta Emotionala:  office@theconsultants.ro

 

Cunoasterea si Intelegerea profunda a Capitalului Uman disponibil, sunt cruciale pentru Succesul unei Companii. Masurarea Capacitatilor si Eficientei Oamenilor aduce claritate in Strategia de Crestere.

Dezvoltarea Capitalului Uman si Perfectionarea Activitatii in Echipa incep cu analiza competentelor, abilitatilor, emotiilor, comportamentelor, motivatiilor si atitudinilor Oamenilor din Companie. Cunoasterea presupune evaluarea exacta si realista a acestora, in situatii si stadii diverse din viata si cariera profesionala.

Divizia noastra specializata in Evaluare Interna dispune de un Set bogat de Instrumente Precise, cu ajutorul carora mapam Profile Individuale Diverse ale angajatilor, in functie de nevoile voastre strategice sau tactice.specifice. Folosim atat profile larg consacrate, pentru Evaluari Clasice cat si instrumente inedite dar puternice, tintind Obiective mai Specifice.

In plus fata de Analiza obisnuita a datelor obtinute, va oferim Concluzii Clare si va propunem Strategii de Dezvoltare atat la nivel Individual cat si de Echipa sau Organizatie.

La nivel de organizatie, pornim de la Strategia Companiei si Design-ul Competentelor si Abilitatilor Cheie necesare atingerii Obiectivelor. Lucram cu metode adaptate: Teste de Personalitate, Teste de Stil si Strategie Personala, Teste de Aptitudini, Centre de Evaluare si Dezvoltare, pentru a identifica cei mai potriviti Angajati cu Potential de a functiona in Pozitiile Cheie din organizatie.

Va sustinem in elaborarea Planurilor de Cariera personalizate, Planurilor de Succesiune in conducere si va oferim Consultanta in conceperea si implementarea unor Programe de Identificare, Dezvoltare si Retentie a Angajatilor cu Potential Special.

Contacteaza-ne acum pentru a cunoaste uneltele si metodele noastre de profilare:   office@theconsultants.ro

 
 

Performanţa Superioara este fundamentală, în condiţiile unei concurenţe intesificate si ale unui mediu economic ce solicita puternic actiunea inspirata si viteza de reactie.

Ca sa Performam Competitiv, mai intai trebuie sa intelegem bine cum performam in Prezent, in raport cu Planurile noastre dar si cu Concurenta. E important sa intelegem in acelasi timp care sunt influentele bune asupra Performantei Actuale sau cauzele performantei variabile/insuficiente.

Pe baza datelor obtinute, definim si punem in functiune un plan pentru cresterea eficacitatii si eficientei, a productivitatii si calitatii.

Programele noastre cu obiective de Accelerare a Performantei incep cu Evaluarea clara si Obiectiva a Situatiei Actuale si a Potentialului neutilizat in prezent. Aceste analize faciliteaza adoptarea Deciziilor Optime si Directionarea eficace a Planurilor de Crestere ulterioare.

Principii esentiale

Evaluarea performantei este un instrument important pe care tot mai multi manageri il folosesc pentru a masura si discuta evolutia angajatilor din echipele lor.

Exista multe metode si abordari pentru evaluarea performantei; indiferent de metoda aleasa, scopul acestor evaluari este acela de a aduce beneficii atat angajatului, cat si angajatorului.

Unul dintre cele mai importante avantaje ale acestei evaluari este faptul ca ofera managerului si oamenilor din echipa sa ocazia de a se distanta putin de graba si lupta de zi cu zi cu provocarile din timpul programului de lucru, Ambii participa la o discutie unu la unu, in care pot fi atinse subiecte pe care, in regim de program obisnuit, niciunul nu are timp sa le discute.

De asemenea, evaluarile ofera o oportunitate importanta pentru participanti de a se concentra pe scopurile, obiectivele, activitatile relationate cu job-ul, sustinand o performanta viitoare mai buna pentru intreaga organizatie

Evaluarea periodica a performantei reprezinta o componenta cheie in evolutia angajatilor. De aceea, monitorizarea trebuie sa reprezinte o apreciere cat mai aproape de realitate, a performantei fiecarui angajat. In aceste conditii, evaluarea poate ajuta managerul sa sprijine dezvoltarea carierei angajatilor, prin identificarea ariilor foarte bine dezvoltate si a celor care necesita imbunatatiri. In urma evaluarii, se pot pune la punct planuri care sa vizeze aspectele specifice pe care fiecare persoana le are de imbunatatit. Iar din acest demers se mai poate extrage un beneficiu: acela al cresterii productivitatii si implicarii fata de firma, recunoasterea angajatilor performanti fiind un element esential in mentinerea si evolutia personalului.

Scalarea rezultatelor

In general, scala pe care se face evaluarea performantei este formata din cinci indicatori care marcheaza, conform fiecarui evaluator, nivelul la care fiecare competenta este detinuta de angajat: slab, are nevoie de imbunatatiri, indeplineste standardele, depaseste standardele/cerintele, remarcabil.

Orice competenta, cu precadere cele care se incadreaza la indicatorii slab, sau are nevoie de imbunatatiri, trebuie sa fie insotite de comentarii prin care sa se explice incadrarea acestora. Mai mult, comentariile ar trebui personalizate in functie de fiecare angajat si de expectantele cu privire la performanta acestuia.

Cu toate acestea, pentru ca evaluarile sa fie cu adevarat benefice firmelor si angajatilor, este foarte important ca organizatiile sa cunoasca si potentialele dezavantaje pe care le pot intampina, cu scopul de a putea sa le combata eficient si rapid. De aceea este vom evidential in continuare si aspectele mai putin placute ale acestor evaluari. Cu cat o companie cunoaste si incearca sa mentina sub oservatie aceste dezavantaje, cu atat implementarea programelor de evaluare a performantei va fi mai eficienta.

Riscuri in proces

Exista riscul ca uneori, managerii sa fie influentati in evaluarea angajatilor,favorizand unele persoane in fata altora, fara a face asta intentionat sau constient.

Acest lucru poate genera o atentie mai mare a managerului asupra personalitatii sau stilului de lucru al angajatului, mai degraba decat asupra realizarilor efective. Intr-o astfel de situatie, angjatii pot resimti tensiune, le poate scadea performanta si totodata pot pierde sansa de a primi spirjin pentru imbunatatirea anumitor abilitati care sa ii ajute la locul de munca.

Pe de alta parte, se intampla ca managerul, in urma evaluarii, sa isi faca deja o idee clara cu privire la evolutia angajatului si la motivele acestuia de a actiona, astfel ca nu ii mai da sansa de a oferi si el, la randul sau, feedback cu privire la evaluare. Daca intalnirea cu managerul se transforma intr-un monolog in care o singura parte isi poate expune punctul de vedere, angajatul tinde sa considere ca parerile sale nu conteaza, ceea ce il face sa nu mai fie interesat in a discuta deschis cu superiorul direct in viitor. De aceea, managerii sunt sfatuiti si incurajati sa asculte feedback-ul persoanelor evaluate si sa tina cont de acesta in evaluare.

Beneficiile evaluarii profesioniste

Asadar, daca elementele care pot avea impact asupra acuratetii evaluarilor sunt atent monitorizate, care sunt beneficiile majore pe care un astfel de proces le aduce?

  • Cresterea motivatiei si satisfactie la locul de munca
  • Identificarea si adresarea nevoilor de training si dezvoltare ale angajatilor
  • Estimarea calitatii si a succesului diviziilor de recrutare, prin evaluarea performantelor persoanelor angajate in ultima perioada (ex: 1 an; 2 ani)
  • Evidentierea progresului si compararea performantelor anterioare cu cele din prezent
  • Consolidarea relatiei dintre manager si angajat, prin oferirea oportunitatii de a discuta deschis despre obiectivele urmarite si performanta asteptata.
Implementarea unui program de evaluare a performantelor ofera siguranta unui progres atent urmarit, atat angajatilor, cat si angajatorilor. De asemenea, prin acest demers, organizatiile transmit mesajul clar ca munca fiecarei persoane este importanta si conteaza in evolutia companiei, punctandu-se toate elementele care se vor a fi indeplinite pentru atingerea obiectivelor. Astfel, evaluarea performantelor reprezinta un proces prin care se monitorizeaza calitatea si progresul companiei, oferind sansa fiecarui angajat de a se dezvolta din punct de vedere profesional, prin asta contribuind activ la succesul organizational.

Cum faceti voi Evaluarea Performantei angajatilor?

Scrie-ne sa afli cum te sprijinim sa iti evaluezi performanta organizatiei tale: office@theconsultants.ro

 

 

TOP