CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

“Nu lasa ceea ce ai realizat pana acum sa devina standardul pentru restul vietii tale.” 

Gustavus F. Swift - multiplu Campion Mondial, ciclism

Antrenarea indivizilor si echipelor, dezvoltarea carierelor individuale, sunt vitale pentru orice organizatie care urmareste sa castige si sa progreseze. Cei mai bine selectati oameni, avand maximum de motivatie si implicare, nu vor putea sustine activitatile si indeplini obiectivele, daca nu au Abilitatile si Competenta Necesara.

“Customer Experience este noul camp de batalie pe care afacerile concureaza”.  

Jerry Gregoire

Scrie-ne si solicita un training de Customer Experience pentru echipa ta: office@theconsultants.ro

Era Produsului si a Serviciilor a trecut.
A avea o oferta buna si a oferi cele mai bune servicii in timpul cumpararii sau consumului a devenit o cerinta de la sine de inteles. Astazi Exigentele clientilor merg mult mai departe; asteptarile clientilor pentru obtinerea Satisfactiei sunt predominant in sfera Emotionala.

Fiecare punct de intalnire a clientului cu marca, de la website si reclamele TV pana la interactiunea directa cu oamenii marcii, devine un “Moment al Adevarului”. In fiecare moment al adevarului clientul poate lua o decizie de tipul “cumpar sau nu cumpar”, “mai revin aici sau nu mai revin”.

In stiinta Gestionarii Experientei Traite de Client devine tot mai important sa cunoastem ce simte si ce gandeste el; noua stiinta a dezvoltat un intreg set de noi unelte ce colecteaza permanent Vocea Clientului (VOC).

“Clientii sunt motivul pentru care ne aflam aici; daca avem grija maxima pentru ei, ne vor da motive sa ne aflam aici si in viitor. ”  

Jenny McKenzie - University of Oxford

Scrie-ne si solicita un training de Customer Service pentru echipa ta: office@theconsultants.ro

Customer Service este Asistenta oferita de companie clientilor, inainte de cumparare, in timpul si dupa cumpararea bunurilor sau serviciilor, si in timpul consumului acestora. Serviciile sunt azi o Componenta Critica in actul comercial, stilul accelerat de viata si emanciparea clientilor fac adesea ca insasi Decizia de Cumparare sa depinda mai mult de Pachetul de Servicii din jurul Produsului decat de Beneficiile oferite de produsul insusi.

Customer Service contine doua componente importante:

  • mixul de servicii oferit si masura in care acesta acopera plaja de asistenta necesara pentru achizitie si consum
  • calitatea actului de servire in sine – viteza, conformitatea, confortul oferite clientilor si competenta, atitudinea si comportamentul personalului implicat in asistarea clientilor

Cei mai multi dintre membrii echipei noastre au experienta diversa si extinsa in activitati de Servicii catre Clienti, dublata de o Pasiune reala pentru crerea de clienti loiali printr-o Strategie si Calitate adecvate a Serviciilor. Suntem o resursa valoroasa in sprijinul Dezvoltarii Activitatii si Performantei voastre in Customer Service.

“Nu conteaza cati bani produci, ci cati bani acumulezi, cat de puternic lucreaza acestia pentru tine si cate generatii succesive pot sa-i foloseasca. ”

Robert Kiyosaki - autor bestseller

Solicita un training de finante in organizatie pentru echipa ta: office@theconsultants.ro

Practica de afaceri continua sa demonstreze ca e nevoie de Bani pentru a putea produce Bani. Companiile trebuie sa ia in serios aspectele financiare, pentru ca acestea influenteaza toate celelalte aspecte ale afacerii: finantele asigura Supravietuirea companiei in timpuri grele si Cresterea ei in momentele favorabile.

De Finante depinde posibilitatea de a Angaja Resursele necesare, de a Cumpara Aparatura, Materiale si Materii Prime, de a achizitiona Licente si Know-how, de a Investi in Dezvoltare prin Tehnologie si Oameni. In timp ce finantele nu sunt “cheia afacerii” , cum ssunt Viziunea si Strategia, ele sunt cruciale pentru a facilita lucrurile sa se intample conform cu Planurile.

O companie cu Manageri si Personal de Finante instruit si performant va avea un avantaj concurential. Va fi si mai puternica daca toti Managerii ei, din toate Departamentele, vor intelege si gestiona bine aspectele Financiare.

Detinem excelente competentesi experienta la nivel de top in Finante. Trainerii nostride finante au si excelente abilitati pedagogice si de comunicare si lucram cu multe exemple practice.

“Toti ceilalti pot sa vada tacticile prin care cuceresc, dar nimeni nu poate sa vada strategia prin care imi asigur victoria.”  

Sun Tzu

Solicita un training de strategie pentru managerii vostri si angajatii din pozitii cheie:office@theconsultants.ro

Cu exceptia situatiei cand o companie deschide o piata total noua, pe care nu mai sunt alti concurenti, in orice alta situatie o afacere poate castiga si creste pe o piata doar daca are o Strategie de Impact si Viabila.

Strategia nu e cum ar parea unora, “un plan inspirat pe care oricine care simte piata il poate concepe”; abordarea Strategica ce duce la Succes este un Proces Complex cu pasi care trebuie neaparat parcursi, in ordinea corecta si asigurandu-ne ca la fiecare dintre ei transmitem mai departe Informatie Relevanta, bine prelucrata, bine sintetizata, pe baza careia se poate dezvolta un Plan Strategic Castigator.

Exercitiul Strategic e unul de Grup, la care lucreaza Toti Factorii Cheie din Companie, chiar mai nou marile firme performante ale lumii folosesc procesul “bottom-up”, pornind exercitiul strategic de jos in sus, preluand Input specific de la toate Nivelurile implicate in Executie si Sintetizandu-l final prin Echipa de la Varf.

Folosim strategia cu succes major de peste 11 ani; una dintre companiile Grupului nostru e leader de piata si conteaza intre primele 20 din lume in industria ei. Avem Traineri care predau Strategia din 1998, in Romania si CEE.

“N-a existat niciodata un moment mai bun decat acesta, pentru oamenii de afaceri, de a se conecta si reusi impreuna, prin comunicare plina de sens. ”  

Miti Ampoma - autor bestseller

Solicita un training de comunicare in organizatie pentru echipa ta:office@theconsultants.ro

Prima prioritate a unei organizatii de succes trebuie sa fie Cunoasterea Clientilor. A doua, Strategia. A treia, o implementare excelenta, care sa ofere clientilor ceea ce ei asteapta si organizatia le-a Promis.

In toate trei etapele, oamenii organizatiei din diverse Functiuni lucreaza impreuna. Singurul liant disponibil pentru acest efort comun este Comunicarea. Daca acest liant nu este de calitate, efortul de echipa se dezintegreaza, actiunile nu se desfasoara sincron, cu Precizia, Viteza si Intensitatea necesare.

Comunicarea nu se refera la “cate zgomote scoatem pe gura” si nici la “le-am trimis un email in care am facut clar tot ce au de facut”. Ea se refera la Ascultare, Clarificare, Integrarea Ideilor, Raspandire Informatiei Esentiale, Circulatia Rapida a Mesajelor Critice, Construirea Relatiilor Pozitive de Lucru.

Ca si Inteligenta Emotionala, Comunicarea in Organizatie este o expertiza cheie pentru echipa noastra. Lucram cu ea si exersam zilnic, in cadrul organizatiei noastre, e unul din factorii cheie care ne ajuta sa va oferim servicii excelente si rezultate reale.

 

 “Putem avea cele mai avansate resurse tehnice...daca relatiile noastre de lucru vor fi inadecvate, viziunea noastra nu va avea fara forma, gandirea noastra se va roti in vechile cicluri, procesele noastre vor fi functionale, dar nu evolutive si transformationale.” 

Adrienne Rich - eseist

Solicita un training de finante in organizatie pentru echipa ta: office@theconsultants.ro

Un manager de zi are doua parghii principale la indemana: Conducerea Directiva si Coaching-ul. Conducerea Directiva implica un stil orientat catre Indeplinirea Sarcinilor, luarea tuturor Deciziilor, implicarea in fiecare aspect al Proiectelor. Functioneaza bine in situatii de criza, cand un membru al echipei a primit o sarcina de tip nou sau cand echipa nu are suficienta incredere in fortele ei.

Coaching-ul functioneaza atunci cand intentionam sa dezvoltam Capitalul Uman al echipei si sa punem bazele unei functionary de tip Superior. Il folosim cand avem de-a face cu o echipa formata din Profesionisti impliniti care déjà performeaza razonabil sau cand dorim sa formam o asemenea echipa. Prin coaching definim parametrii castigatori pentru organizatie, apoi echipa mai are nevoie doar de Ghidare si Sprijin, nu de directive.

O companie ai carei Manageri folosesc Coaching-ul in practica zilnica are toate sansele sa Creasca mult mai repede si mai solid decat concurenta. Oamenii sunt stimulati sa-si foloseasca mai bine Abilitatile Creative, sunt mai Implicati si mai Productivi.

Coaching-ul este una dintre marile noastre Pasiuni; trainerii nostri au formari puternice si multiple in domeniu. Au la activ mii de ore de coaching activ, practicat atat cu echipele lor cat si cu diversi clienti, echipe sau persoane individuale. Lucram cu managerii si “producem” coach-i”.

 “De ce unii oameni ajung la rezultate extraordinare, în timp ce alţii in aceeaşi situaţie, nu reuşesc? Cum îşi pot pierde resursele? Cum le pot recâştiga? Cum contribuie comunicarea la Performanta ?” 

Richard Bandler si John Grinder - Creatorii NLP

Contacteaza-ne pentru a afla cum poti implementa un program de NLP in Organizatia ta: office@theconsultants.ro

PROGRAMAREA NEUROLINGVISTICĂ a dezvoltat un set de tehnici foarte eficace, prin care oamenii pot deveni mai Echilibrati si mai Performanți.

NLP-ul este o stiinta moderna si eficace a obtinerii Sucesului si a Performanţei Excelente. Instrumentele NLP şi-au arătat încă din anii 70 Utilitatea si Eficacitatea lor în sfera Afacerilor, sustinand organizaţii din toata lumea să-şi atingă Obiectivele.

Antrenam Managerii prin NLP si pentru utilizarea de instrumente de baza NLP in lucrul lor cu echipa, obtinand astfel Optimizarea Performanțelor. Lucrãm la dezvoltarea abilităților de Leadership, Motivarea Oamenilor, Comunicare in Organizatie și a celor de Rezolvare de Conflicte.

Lucrand mai Eficient cu Echipa, Managerii vor putea să se concentreze asupra Strategiilor și Deciziilor importante, în timp ce detaliile de executie se vor prelua si rezolva pe alte nivele.

Doriti o Echipa mai Motivată, o Comunicare în Echipa mai Productiva? O Implementare mai Eficienta a Proiectelor sau Rezultate mai Bune, obtinute rapid si intr-un mod Sustenabil? NLP e o excelenta Solutie.

“Daca n-as fi avut mentori, nu as fi aici azi. Sunt produsul unor mentori extraordinari. Mentorii sunt foarte importanti. Ei ar putea fi oricine: partenerul nostru de viata, familia, managerii din firma pentru care lucrezi. ” 

Indra Nooyi - CEO Pepsi-Co worlwide

Solicita un training de mentorat pentru seniorii din echipa ta: office@theconsultants.ro

Mentorul intr-o companie este, ca si in viata de toate zilele, cineva care pune interes personal in dezvoltarea si progresul altcuiva, il ghideaza si il “sponsorizeaza” cu sustinere morala si know-how.

Studiile arata ca astazi peste doua treimi dintre Managerii de Succes au beneficiat sau beneficiaza in prezent de sprijinul unui Mentor si acest tip de relatii se instaleaza tot mai mult in mediul de Afaceri. Conform acestor studii, Managerii care au avut un mentor la o varsta timpurie sunt mai bine educati, mai dispusi sa urmeze un plan de cariera si “sponsorizeaza” mai multi “protejati” decat executivii care nu au avut unul; ei parasesc mai greu companiile in care lucreaza si obtin mai multa satisfactie din munca lor.

Mentoratul este o metoda puternica prin care companiile pot spijini Performanta pe termen lung a Capitalului Uman. O companie care instaureaza o traditie de Mentorat pune practice bazele unei cresteri exponential in viitor.

Am beneficiat de mentori, am fost si suntem mentori in organizatia noastra, am proiectat Programe de Mentorat si am pregatit Mentori in multe organizatii. Credem puternic in mentorat ca unealta de Leadership pentru viitor.

 

Trainingul in afaceri este procesul prin care se dobandesc cunostintele si abilitatile necesare pentru a performa la locul de munca.
El are trei roluri esentiale:

  • intelegerea si realizarea unui Proces sau a unei Activitati (in logistica, finante, vanzare, etc.) in vederea executarii acesteia conform cu cerintele
  • cresterea Performantei unui angajat sau a unui grup de angajati , cu scopul de a creste Competitivitatea organizatiei pe piata
  • dezvoltarea carierei, punand accent pe un spectru larg de abilitati, aplicabile intr-un spectru larg de situatii (luarea deciziilor, conducerea oamenilor, gandirea creativa, gandirea strategica, etc.)

Fundamentul programelor de pregatire theCONSULTANTS

Programele noastre “in-house” sunt aliniate obiectivelor Organizatiei tale si sunt “made to measure”, construite pe:

  • Evaluarea Initiala a situatiei, cu unelte unice, unele exclusive, excelenti Indicatori ai Performantei si Oportunitatilor de Dezvoltare
  • Propunerea de Solutii Pragmatice, cu efect verificat, care duc la indeplinirea Obiectivelor de Schimbare
  • Experienta si Cunostintele solide ale trainerilor nostri, specifice diverselor domenii din care provin cursantii
  • Metode de Formare si Transformare originale si actuale, de mare impact
  • Pasiune pentru Oameni, pentru Perfectiune si Rezultate de top

Toate astea in training-uri de mare Interactivitate, cu multe Exercitii Practice , Studii de Caz si Testari ale Evolutiei Cursantilor.

Scrie-ne si solicita un program de training pentru echipa ta: office@theconsultants.ro

TOP