CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

Esenta Trade-Marketing urmatorul atelier pe 24-25 noiembrie, 2016

In proportie tot mai mare, decizia de cumparare se ia la Punctul de Vanzare.

PARTICIPA
SI TU!

Intr-un mediu cu schimbari rapide, anticiparea si raspunsul la miscarile concurentei sint provocari cotidiene. In departamentul de Vanzari, de Marketing sau de Merchandising. Succesul depinde de Intelegerea si Influentarea Comportamentului de Cumparare al Clientului, inaintea concurentei si mai bine decat ei. Apoi de Viteza si Impactul Actiunilor.

Specific:
Esenta Trade-Marketing este un atelier “fereastra” spre lumea Marketing-ului la locul de Vanzare; se invata atat cum se integreaza acesta in Lantul Valoric Operational cat si ceea ce tine de Interactiunea cu Consumatorul.

Constantin Gheorghe  va insoti participantii in invatare, dand o Perspectiva Clara asupra Rolului si Functionalitatii Trade-Marketingului in contextul comercial mai larg al Companiei si al Pietei. Va oferi Principii si Unelte care inlesnesc actiuni de Impact Maxim si o Prezenta Competitiva in relatia cu Consumatorii.

Costi a lucrat peste 20 de ani in multinationale de top din FMCG, nivel de Board national si international, responsabilitati Strategice in CEE si Caucaz.Expertiza extinsa ca Manager si Consultant, Trainer si Business Coach intern. Este absolvent al Facultatii de Mecanica a Universitatii Transilvania din Brasov.

Beneficii: 
Participantii vor invata si sti sa aplice Principiile Esentiale ale Trade-Marketing, sa Genereze si sa Sustina Programe de Impact, sa Creeze o relatie de tip win-win-win intre Furnizori, Comercianti si Consumatori.

Public tinta:  
Angajatii din Departamentele de Vanzari, Marketing si Trade-Marketing din Companiile de FMCG. Angajatilor din Departamentul Operational care au functie de suport pentru Trade-Marketing sau tintesc o mutare “laterala”.

 

24-25 noeimbrie, 2015 - Hotel Continental, Bucuresti

Ziua 1

9:30 - Incepere curs, Prezentarea Participantilor

10:00 - Clarificarea conceptului de Trade Marketing

11:15 - Pauza cafea

11:30 - Structura si serviciile specifice activitatii de Trade Marketing

13:00 - Pauza Pranz

14:00 - Gestionarea activitatilor de Trade Marketing – Partea 1

15:30 - Pauza cafea

15:45 - Gestionarea activitatilor de Trade Marketing – Partea 2

17:00 - Final curs

Ziua 2

9:30 - Incepere curs, Recapitulare scurta ziua 1

9:45 - Maximizarea performantei in vanzari prin Trade Marketing, partea 1

10:45 - Pauza cafea

11:00 - Maximizarea performantei in vanzari prin Trade Marketing, partea 2

13:00 - Pauza Pranz

14:00 - Dezvoltarii relatiei furnizor-comerciant-consumator

15:30 - Pauza cafea

15:45 - Performanta in Trade Marketing – gestionarea spatiului de promovare fata de timpul necesar deciziei de cumparare

17:00 - Final curs

Atelierul este puternic Interactiv. Fiecare modul e insotit de Aplicatii Practice si Studii de Caz.

Locuri limitate: 20 persoane maximum!
“Early booking” pana pe 30 martie: 180 euro*/pers.

Investitie: 200 euro*/pers.
Grup: 170 euro*/pers. (de la 3 in sus)

*toate sumele sunt exprimate in euro fara TVA

Ce include taxa de participare?

Ghidarea de catre Antrenor; feedback; materiale necesare curs: mapa, pix, foi, studii de caz;
2 coffee breaks in fiecare zi; 1 pranz zilnic; networking, noi prieteni; diploma de participare

TOP