CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

Bazele Customer Service urmatorul atelier pe 19-20 mai 2016

Clientii nu mai concep cumpararea si utilizarea produselor sau serviciilor neinsotita de Customer Service.

PARTICIPA
SI TU!

Clientii au nevoie acuta de Asistenta, inainte de cumparare, in timpul si dupa cumpararea bunurilor sau serviciilor, in timpul consumului acestora. Serviciile sunt azi o Componenta Critica in actul comercial, stilul accelerat de viata si emanciparea clientilor dau Pachetului de Servicii din jurul Produsului o importanta majora in Decizia de Cumparare.

Specific:
Bazele Customer Service este un atelier de 2 zile succesive in care se Clarifica principiile de Baza ale Serviciilor pentru Clienti, Functiunile si Importanta lor si se Deprind in profunzime Elementele de Atitudine si Comportament, Componente Soft de importanta majora in Customer Service.

Adrian Barbu si Octavian Dragut vor initia si implica in Actiune participantii. Elementele de Coching de Grup si Interactivitate puternica dau atelierului o tenta foarte Dinamica si Incitanta.

Adrian a lucrat peste 20 ani la Interfata cu Clientii in diverse industrii si in ultimii 10 ani ca si Consultant in Servicii pentru zeci de companii performante. Detine un EMBA de la Universitatea din Toulouse. si este expert in Customer Experience – GoCEM. Detine o companie care este Leader in Romania in Evaluare de Customer Service.
Octavian are experienta de peste 14 ani in Customer Service in Banci si Industria Ospitalitatii.In ultimii ani a lucrat ca si Consultant pentru Customer Service. Este absolvent al unui Master ASE si Formator certificat.

Beneficii: 
In urma Atelierului, participantii vor fi asimilat si integrat bine Principiile de Baza ale Customer Service.
Vor cunoaste si vor avea Uneltele pentru a transmite altora Atitudinea si Comportamentele necesare in Servicii.

Public tinta:  
Manageri cu Atributii in Customer Service, Angajati cu Atributii in Design si Implementare de proceduri in Customer Service, Antreprenori, Freelanceri .

19-20 mai 2016 - Café Tabiet, Bucuresti

Agenda zilei

9:30 - Incepere curs, Prezentarea Participantilor

10:00 - Ce este Customer Service; cum se conecteaza cu Era Customer Experience?

11:15 - Pauza cafea

11:30 - Persoana, Departamentul si Compania ca Furnizori de Servicii

13:00 - Pauza Pranz

14:00 - Componentele tangibile si Non-tangibile ale Serviciilor; Proiectarea Serviciilor

15:30 - Pauza cafea

15:45 - Calitate si Impact in Servicii; Evaluarea Valorii Serviciilor; Asigurarea Excelentei

17:00 - Final curs

Atelierul este puternic Interactiv. Fiecare modul e insotit de Aplicatii Practice si Studii de Caz.

Locuri limitate: 20 persoane maximum!
“Early booking” pana pe 8 mai: 125 euro*/pers.

Investitie: 135 euro*/pers.
Grup: 115 euro*/pers. (de la 3 in sus)

*toate sumele sunt exprimate in euro fara TVA

Ce include taxa de participare?

Ghidarea de catre Antrenor; feedback; materiale necesare curs: mapa, pix, foi, studii de caz;
2 coffee breaks; 1 pranz; networking, noi prieteni; noua expertiza; diploma de participare

TOP