CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

Introducere in Customer Experience urmatorul atelier pe 14-15 aprilie 2016

Un produs de calitate si servicii bune de asistenta din partea firmei sunt azi subintelese.

PARTICIPA
SI TU!

Asteptarile clientilor pentru obtinerea Satisfactiei sunt predominant in sfera Emotionala. Fiecare punct de intalnire a clientului cu marca, de la website si reclamele TV pana la interactiunea directa cu oamenii marcii, devine un “Moment al Adevarului”. In care clientul poate lua decizia: “cumpar sau nu cumpar”.

Specific:
Introducere in Customer Experience: atelier de 1 zi ce Dezvaluie Principiile noii Stiinte prin care se cuceresc si mentin interesul si loialitatea Clientilor. Studii de caz, internationale si locale, pentru Consolidarea Conceptului.

Adrian Barbu si Octavian Dragut vor ghida prin Noul Domeniu si aduce “sub reflector” Aspectele Caracteristice Relevante. Interactivitatea, mijloacele audio-vizuale, abordarea surprinzatoare, tin o “temperatura inalta”.

Adrian a lucrat 20 ani in diverse industrii si 10 ani ca si Trainer in Customer Experience. Detine un EMBA de la Universitatea din Toulouse. Este primul roman certificat in Customer Experience Management– GoCEM.

Octavian a lucrat 14 ani in domeniile: Servicii Bancare, Industria Ospitalitatii de Lux si peste 5 ani de Consultanta pe Servicii pentru diverse industrii. Gestioneaza un Concept de masurare a Customer Experience, in retail. Detine un Master in Management si este Formator acreditat.

Beneficii: 
In urma Atelierului, participantii vor fi inteles si internalizat Principiile de Customer Experience si Impactul pozitiv al Gestionarii Customer Experience asupra afacerilor, cu o viziune noua asupra relatiei Client-Marca.

Public tinta:  
Manageri cu Atributii in Relatia cu Clientii, Manageri ai Calitatii, Angajatii din Marketing, Vanzari, Logistica si Customer Service, Antreprenori si Freelanceri.

14-15 aprilie 2016 - Caffé Tabiet, Bucuresti

Agenda zilei

9:30 - Incepere curs, Prezentarea Participantilor

10:00 - Istoria si Esenta Customer Experience Management

11:15 - Pauza cafea

11:30 - Emotiile si Loialitatea; Pionierii CEM; Vocea Clientului

13:00 - Pauza Pranz

14:00 - Strategia CEM; Diferentierea; Organizatia Centrata pe Client

15:30 - Pauza cafea

15:45 - Avangarda CEM – cum procedeaza; Customer Experience Leadership

17:00 - Final curs

Atelierul este puternic Interactiv. Fiecare modul e insotit de Aplicatii Practice si Studii de Caz.

Locuri limitate: 20 persoane maximum!
“Early booking” pana pe 30 aprilie: 130 euro*/pers.

Investitie: 145 euro*/pers.
Grup: 120 euro*/pers. (de la 3 in sus)

*toate sumele sunt exprimate in euro fara TVA

Ce include taxa de participare?

Ghidarea de catre Antrenor; feedback; materiale necesare curs: mapa, pix, foi, studii de caz;
2 coffee breaks; 1 pranz; networking, noi prieteni; noua expertiza; diploma de participare

TOP